DOSTAWA

PARTNERZY & ŚLEDZENIE PRZESYŁKI

Pracując z niezawodnymi, renomowanymi Partnerami w zakresie spedycji zapewniamy Państwu bezproblemową dostawę zamówionych towarów oraz śledzenie drogi nadanej przesyłki.  Przesyłki gabarytowe wysyłane za pośrednictwem firm spedycyjnych lub transportowych.

W momencie gdy przesyłka opuszcza nasz magazyn otrzymują Państwo pocztą elektroniczną numer nadania przesyłki gdzie mogą Państwo śledzić jej drogę i przygotować się na jej odbiór.

Przesyłki kurierskie dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 17.00. Istnieje możliwość zamówienia opcji dodatkowych przesyłki dla przesyłek doręczanych w strefach miejskich:

- dostawa w sobotę, koszt dodatkowy doręczenia w sobotę 45,00 zł
- dostawa w godzinach 17.00 do 22.00, koszt dodatkowy doręczenia popołudniowego 55,00 zł

Firma kurierska dostarcza przesyłki o wadze do 30 kg do drzwi mieszkania, przesyłki o wadze powyżej 30 kg dostarczane są do drzwi budynku, kurier nie ma obowiązku wnoszenia tego typu przesyłek do mieszkania.

TERMIN DOSTAWY

Część oferowanych produktów znajduje się u nas na stanie magazynowym, znajdują się one w dziale dostępne 24h” i są jako takie oznaczone, inne produkowane lub sprowadzane są od producentów na zamówienie, stad też każdy produkt posiada indywidualny termin realizacji. Informacja na temat dostępności produktu oraz terminu jego dostawy zamieszczona jest w opisie produktu.

DOSTAWA ZA GRANICĘ

oferujemy możliwość dostawy przesyłek za granicę, koszt przesyłki zagranicznej wyceniany jest indywidualnie, zapytanie o koszt dostawy zagranicznej proszę przesłać na info@damnet.pl. Nie wysyłamy przesyłek zagranicznych „za pobraniem”.

DOSTAWA NA TERENIE WROCŁAWIA

Na obszarze Wrocławia i okolic możliwa jest dostawa za pośrednictwem firmy transportowej, która świadczy również odpłatną usługę wniesienia. W celu ustalenia dostawy na terenie Wrocławia prosimy o kontakt pod info@damnet.pl

SZKODY TRANSPORTOWE I REKLAMACJE

Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są bardzo dobrze zapakowane i sprawdzane przed nadaniem, mimo tego nie możemy wykluczyć szkód które mogą nastąpić podczas transportu. Dlatego też prosimy Państwa o sprawdzenie przesyłki na ewentualne szkody transportowe w momencie jej otrzymania, Jeżeli szkody są ewidentnie widoczne prosimy nie przyjmować przesyłki lub przyjąć ją zaznaczając na liście przewozowym „przyjęta warunkowo, bez sprawdzania”

Abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Państwa problem prosimy o jego zgłoszenie w ciągu 2 dni pod adresem reklamacje@damnet.pl wysyłając zgłoszenie, numer faktury, numer listu przewozowego oraz zdjęcia uszkodzeń abyśmy mogli szkodę jak najszybciej zgłosić ubezpieczycielowi.
Wymagania te nie ograniczają w żaden sposób Państwa prawa do otrzymania pełnowartościowego towaru jest to jedynie prośbą o pomoc w uregulowaniu szkody transportowej.
Z chwila pokwitowania odbioru przesyłki na Odbiorcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia, jak też dochodzenie roszczeń odszkodowawczych w zakresie transportu.

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty zamówionego towaru odbywa się w magazynie firmy Damnet

ul. Robotnicza 1A  Wrocław

Magazyn czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 do 17.00

Prosimy o wcześniejsze ustalenie planowanego terminu odbioru.